Takenpakket

Takenpakket

Het takenpakket van de syndicus is door de wet bepaald. In dat opzicht is de inhoud van onze opdracht reeds op voorhand duidelijk en afgelijnd. De werkwijze is vanzelfsprekend wel door de respectieve syndicus in te kleuren. Het is hier dat ANTERS ook het verschil wil maken.

Persoonlijk contact

ANTERS kiest bewust voor een kleinschalige kantoor, waarbinnen het mogelijk is om een persoonlijk contact te onderhouden met al onze klanten. Wanneer u voor ANTERS kiest, kiest u meteen voor één en dezelfde contactpersoon, die met een uitgesproken kennis en ervaring zowel het financieel, technisch, en juridisch beheer van uw residentie waarneemt.

Netwerk

Dat ANTERS een kleinschalig kantoor is, betekent echter niet dat wij er letterlijk alleen voor staan. Als gevolg van de jarenlange ervaring in de sector beschikken wij over een sterk netwerk van leveranciers, alsook van financiële, juridische en technische experts waarop wij – wanneer nodig – beroep kunnen doen om ook uw dossier met de beste zorg en expertise te behandelen.

Beheer op maat

In de wetgeving staat uitdrukkelijk beschreven wat een syndicus wettelijk gezien moet doen. ANTERS kijkt verder, en vraagt zich af wat wij als syndicus voor u kunnen betekenen. Elke samenwerking begint met een kennismakingsgesprek waarin we de verwachtingen en mogelijkheden van alle betrokken partijen in kaart brengen. Op basis van de output van dat gesprek wordt een beheerovereenkomst op maat opgesteld, zodat ANTERS voor u niet zomaar een goede syndicus is, maar de best mogelijke syndicus zal zijn.

Softwarepakket

Voor het optimale beheer van uw vastgoed wordt er gewerkt met een geïntegreerd (alles-in-één) softwarepakket, specifiek ontwikkeld voor syndici. De kern van het pakket is het financieel beheer. Dit pakket laat toe op een transparante manier de boekhouding te voeren én geeft de rekeningcommissaris de mogelijkheid om de boekhouding van zijn/haar gebouw online te raadplegen. Daarnaast voorziet ons pakket om via hedendaagse communicatiemogelijkheden zoals e-mail en sms de eigenaars op de hoogte te houden van het reilen en zeilen in hun gebouw.